mrym beat پنجشنبه 29 شهریور 1397 02:09 ب.ظ نظرات ()

خرید رپورتاژ آگهی | علاوه بر 100 نکته برای رپورتاژ آگهی ایده آل

خرید رپورتاژ,خرید رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ

رپورتاژ آگهی به انگلیسی Ads reportage یا ریپرتاژ آگهی به انگلیسی Advertorial – در راهنمای کامل رپورتاژ آگهی به تمامی سوالات شما به منظور  خرید رپورتاژ آگهی در قالب بیش از 100 فاکتور ضروری پاسخ داده خواهد شد.

با رپورتاژ آگهی تخته گاز گوگل نوردی کنید! اما مراقب باشید!؟ پای شما روی پدال گاز است! در جاده خاکی هستید یا جاده مسابقه؟ مقصد کجاست؟

به دلیل پیوستگی نکات رپورتاژ آگهی و همچنین درک بهتر توصیه می کنیم تمامی نکات را بخوانید اما اگر وقت خواندن کامل محتوا را ندارید موارد 1 تا 8 را مطالعه کنید.

بهترین روش خرید رپورتاژ آگهی شامل: 1_ایجاد همبستگی در لینکها 2_اطلاعات جدید 3_رفع نیاز کاربر 4_تعریف طبیعی لینک 5_مرجعیت سایت (سایت تقاضا کننده رپورتاژ)

بدترین روش خرید رپورتاژ آگهی شامل: 1_خرید پکیج های رپورتاژ, بازی با آبروی سایت 2_ایجاد شک

صبور باشید و زمان را ذخیره کنید

در سئو سایت و خرید رپورتاژ آگهی هیچ چیز قطعی نیست

اما آگاهی و استراتژی شرط نوشتن یک رپورتاژ ایده آل و تاثیرگذار است

رپورتاژ آگهی چیست؟

به صورت خلاصه در یک جمله: خرید یک پست تبلیغاتی دائمی یا یکسال و مدت دار که حاوی لینک های فالو برای وب سایت تقاضا کننده رپورتاژ می باشد.شاید در پشت پرده یک نوشته تشکیل شده از چند لینک را بخرید اما در واقعیت برای موتورهای جستجو صحنه سازی می کنید و محتوا را نوعی دریافت لینک طبیعی بیان می کنید.

هدف خرید رپورتاژ اگهی زدن یک تیر با دونشان است:

  1. برندسازی و افزایش اعتبار ناب وبسایت
  2. افزایش رتبه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو و گوگل

فقط با کمی صبر زمان را ذخیره کنید, چون با ریپورتاژ اگهی مناست قرار است زمان به سود شما سپری شود.

1-2_بهترین روش خرید رپرتاژ آگهی و بدترین راه خرید رپورتاژ آگهی

بهترین و بدترین روش در نوع ارائه نوشته است رپورتاژ آگهی در مواردی ضعیف تا قوی و البته خطرناک عمل می کند, قابل جریمه (گوگل مستقیما به سایت کارت قرمز نشان نمی دهد اما از اعتبار سایت شما در دراز مدت قطعا کم می کند) توسط گوگل است.

بدترین نوع رپورتاژ, هر چیزی که از دید گوگل شک برانگیز باشد:

  • تعداد لینک ها غیر طبیعی است
  • متن رپورتاژ اگهی چیز جدیدی برای ارائه ندارد
  • محتوای رپورتاژ تکراری است
  • اعتبار سایت پذیرنده رپورتاژ کم است

بهترین روش نوشتن و خرید, هنگامی است که شما خبر و داستانی را به صورت طبیعی با دو فاکتور, ارائه اطلاعات جدید و رفع نیاز برای کاربر بیان می کنید و زیرکانه یک لینک به عنوان سایت مرجع در متن رپورتاژ قرار می دهید.

بنابرین, قابل درک است که همه چیز به طبیعت پست و ارزش سایت ارائه دهنده رپورتاژ و داستان رپورتاژ بستگی دارد.